zajęcia w styczniu 2018

Witam serdecznie w Nowym Roku 2018!

 Życzę  wszystkim wytrwałości w dążeniu do celu, niespożytego zdrowia, cierpliwości w realizacji marzeń, szybkich i oszałamiających efektów w dążeniu do idealnej figury, a także  odwagi wschodzącego słońca, które pomimo  niegodziwości tego świata niestrudzenie wschodzi, by opromienić go swoim światłem! 🙂 

Zapraszam zainteresowanych na zajęcia wg aktualnego grafiku. 

PILATES – DLACZEGO WARTO ĆWICZYĆ PILATES?

Jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele.
Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Ten nieaerobikowy system ćwiczeń wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń możesz wysmuklić swoją sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.
Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji. Korzyści, jakie możesz osiągnąć ćwicząc Pilates: